donderdag 10 februari 2011

Een stel Marvins, en Lokaal 01










Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier iets heb getoond. 
De laatste tijd heb ik me geconcentreerd op een tentoonstelling in vintage store Paplou te Hasselt, die zou doorgaan in november. Die werd eerst uitgesteld, en daarna helaas helemaal afgelast. De winkel heeft verbouwd, waardoor hun tentoonstellingsmuur ingenomen werd door kasten. Ik moet nu terug een nieuwe plek vinden om te exposeren. Ideeën of aanbiedingen zijn wat dat betreft altijd welkom!
Hierboven zie je een selectie van werken die bedoeld waren voor die presentatie te Hasselt.

Beter nieuws: voor het komende jaar ben ik één van de aspirant-kunstcritici van Lokaal 01 te Antwerpen. Dat betekent dat ik in maart een tekst zal schrijven over het werk van Bren Heymans en Djo Moembo. Daarover snel meer!
Woensdag 23 februari kan je al terecht in Lokaal 01 voor een publiek gesprek olv Elke Couchez, over het werk van Wobbe Micha. Allen daarheen!

Geen opmerkingen: